• შეხვედრა TBC ბანკის პრეზიდენტთან

    შეხვედრა TBC ბანკის პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი TBC ბანკის ცენტრალურ ოფისში. ლექციას ლიდერობის შესახებ უძღვებოდა სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარე მამუკა ხაზარაძე
  • შეხვედრა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტთან

    შეხვედრა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი საქართველოს ეროვნულ ბანკში. ლექციას ინოვაციური იდეების მენეჯმენტის შესახებ უძღვებოდა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტი გიორგი ქადაგიძე
  • შეხვედრა კომპანია "კოკა-კოლას" პრეზიდენტთან

    შეხვედრა კომპანია "კოკა-კოლას" პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი კომპანია "კოკა-კოლა ბოთლერზ ჯორჯიას" ცენტრალურ ოფისში. ლექციას მეწარმეობის თემაზე უძღვებოდა კომპანიის დამფუძნებელი და პრეზიდენტი თემურ ჭყონია
  • შეხვედრა მინისტრის პირველ მოადგილესთან

    შეხვედრა მინისტრის პირველ მოადგილესთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი საქართველოს გარემოსა და ბუნებრივი რესურსების დაცვის სამინისტროში. ლექციას მენეჯმენტის თანამედროვე მეთოდების შესახებ უძღვებოდა მინისტრის პირველი მოადგილე თეიმურაზ მურღულია
  • შეხვედრა Colliers International-ის დირექტორთან

    შეხვედრა Colliers International-ის დირექტორთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი მსოფლიოში ერთ-ერთი უმსხვილესი უძრავი ქონების კორპორაცია Colliers International-ის რეგიონალურ ოფისში. ლექციას მენეჯმენტის შესახებ უძღვებოდა კომპანიის დირექტორი გიორგი ქანანაშვილი
  • შეხვედრა TBC ბანკის პრეზიდენტთან

    შეხვედრა TBC ბანკის პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი TBC ბანკის ცენტრალურ ოფისში. ლექციას ლიდერობის შესახებ უძღვებოდა სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარე მამუკა ხაზარაძე
  • შეხვედრა კომპანია "კოკა-კოლას" პრეზიდენტთან

    შეხვედრა კომპანია "კოკა-კოლას" პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი კომპანია "კოკა-კოლა ბოთლერზ ჯორჯიას" ცენტრალურ ოფისში. ლექციას მეწარმეობის თემაზე უძღვებოდა კომპანიის დამფუძნებელი და პრეზიდენტი თემურ ჭყონია
  • შეხვედრა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტთან

    შეხვედრა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი საქართველოს ეროვნულ ბანკში. ლექციას ინოვაციური იდეების მენეჯმენტის შესახებ უძღვებოდა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტი გიორგი ქადაგიძე
  • შეხვედრა მინისტრის პირველ მოადგილესთან

    შეხვედრა მინისტრის პირველ მოადგილესთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი საქართველოს გარემოსა და ბუნებრივი რესურსების დაცვის სამინისტროში. ლექციას მენეჯმენტის თანამედროვე მეთოდების შესახებ უძღვებოდა მინისტრის პირველი მოადგილე თეიმურაზ მურღულია
  • შეხვედრა კომპანია "ზარაფხანას" გენერალურ დირექტორთან

    შეხვედრა კომპანია "ზარაფხანას" გენერალურ დირექტორთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი კომპანია "ზარაფხანაში" ლექციას მაღალტექნოლოგიური წარმოების პროცესის შესახებ უძღვებოდა კომპანიის გენერალური დირექტორი ქეთევან გოგნაძე. აკადემიელები გაეცნენ ოქროს წარმოების პროცესს
სტრატეგიული მარკეტინგი და გაყიდვების თანამედროვე მეთოდები 2.0
მარკეტოლოგების კარიერის აქსელერაციის პროგრამა
ხანგრძლივობა
4 კვირა
საათები
24 საათი
დასაწყისი
16 მარტი
დასასრული
13 აპრილი
სამშაბათი
19:00-21:30
ხუთშაბათი
19:00-21:30
სრული საფასური
798 ლარი
პირველი ტრანში
399 ლარი (მეორე ნახევრის დაფარვა შესაძლებელია კურსის დასრულებისას)
პროგრამის მონაწილეები პროგრამა განკუთვნილია იმ ადამიანებისთის, რომლებსაც აქვთ ურთიერთობა მომხმარებელთან, აინტერესებთ ბაზრის მოპოვებაზე ორიენტირებული სტრატეგიული დაგეგმარება ან უბრალოდ ზრუნავენ კლიენტების კმაყოფილების ხარისხსა და შენარჩუნებაზე. .
პროგრამის მიზანი ცოდნის გაღრმავება სტრატეგიულ მარკეტინგსა და გაყიდვების თანამედროვე მეთოდებში. ინფორმაციის ანალიტიკური შეფასების შესწავლა და მისი ეფექტური გამოყენება.
პროგრამის შედეგები კურსის გავლის შემდგომ, მონაწილე ეუფლება პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს, რომლებიც აუცილებელია თანამედროვე მარკეტინგის სფეროში წარმატებისთვის. შეუძლია - მარკეტინგული და გაყიდვების გეგმის ჩამოყალიბება და მისი პრაქტიკაში იმპლემენტაცია. ესმის, განიხილავს, იყენებს და ნერგავს უახლეს ტექნოლოგიებს ბაზრის უკეთესად შესასწავლად და მასზე ზემოქმედების მოსახდენად.
პროგრამის პრერეკვიზიტი პრერეკვიზიტი არ არის გათვალისწინებული. სასურველია ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ფლობა.
სასწავლო კურსის მოკლე შინაარსი მარკეტინგული პროცესების განსაზღვრა და მათი ოპტიმიზაცია. ბრენდინგი: ბრენდის პოზიციონირება, განვითარება, დიზაინი და იდენტობის სწორი ფორმირება. ნეირომარკეტინგი - კომპლექსური მეთოდი მყიდველის ქცევის განსასაზღვრად. ციფრული მედიის მენეჯმენტი (Facebook ads, Google AdWords, Google Analytics etc.). Big Data, როგორც კრეატიული მარკეტინგის წყარო. ვიდეო მარკეტინგი - კლიენტებთან კომუნიკაცია შთაბეჭდილებების საუკუნეში. თანამედროვე ტექნოლოგიები, როგორც მარკეტინგის ხელსაწყოები (VR – Virtual Reality, 360° Videos, Drones, Internet of things).
პროგრამის საფეხური სასერთიფიკატო კურსი (ინგლისურენოვანი სერთიფიკატი)
პროგრამის სრული საფასური 798 ლარი (შესაძლებელია თანხის 2 ტრანშად დაყოფა)
პირველი ტრანშის რაოდენობა 399 ლარი
ლექტორები
▸ კურსანტები სტუმრობენ უმსხვილეს კომპანიებს, პირადად ხვდებიან წარმატებულ მარკეტოლოგებს და მათგან ისმენენ ლექციებს.
ხატია შამუგია

ხატია შამუგია

ICI PARIS მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის დირექტორი
2006 წლიდან დღემდე ხელმძღვანელობს, ICI PARIS მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტს. ასევე 2003-2005 წლებში იყო მეორე არხის ჟურნალისტი და რადიო ფორტუნას წამყვანი 1999-2009 წლებში.
გიორგი ბურჭულაძე

გიორგი ბურჭულაძე

"Leavingstone"-ის მმართველი პარტნიორი
"Geo Lab"-ის თანადამფუძნებელი. "Cannes Lions" კრეტიულობის საერთაშორისო ფესტივალის პრიზიორი. ორი ოქროს ჯილდოს მფლობელი "Golden Hummer"-ის ფესტივალზე.
გიორგი პოპიაშვილი

გიორგი პოპიაშვილი

"JWT Metros" არტ დირექტორი
"Creative Agency SIM”-ის (www.creative.ge) დამფუძნებელი. 2 "ვერცხლის ლომის" ჯილდოს მფლობელი კანის საერთაშორისო ფესტივალზე. 2014 წლიდან ხელმძღვანელობს "JWT Metros" შემოქმედებით მიმართულებას.
ვაკო გეგიძე

ვაკო გეგიძე

პროფესიონალი ტრენერი და ბიზნეს კონსულტანტი
„GPN Data Group International“-ის საერთაშორისო გაყიდვების მენეჯერი. მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი ინტერნეტ-მაღაზიის „Foodpanda“-ს გაყიდვების დირექტორი (2015-2016). ბიზნეს კონსულტანტი და გაყიდვების მენჯერი - "Red Bull", "Imedi L", "ბადაგონი" და სხვა.
ედრიან სკოფჰემი

ედრიან სკოფჰემი

"PR & MA"-ს მმართველი პარტნიორი
მარკეტინგული სააგენტოს "Alief"-ის პარტნიორი. "Raw Nature Global"-ის პარტნიორი. "ჰიპო ფონდის" თანადამფუძნებელი. ავსტრიული კომპანიის "Pure Green Brands"-ის მარკეტინგის დირექტორი (2014-2015). "Beneficial Brands"-ის კონსულტანტი მარკეტინგში (2013-2014). "Omega"-ს მარკეტინგის დირექტორი (2012-2013).
ქეთი კენკიშვილი

ქეთი კენკიშვილი

GWS-ის Brand Ambassador-ი
"საფრანგეთის სავაჭრო პალატის" დირექტორის მოადგილე. "ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის" მოწვეული პროფესორი. ევროსაბჭოს ექსპერტი (2012-2013). "Act Research"-ის მარკეტინგის და სოცალური კვლევების ანალიტიკოსი (2011-2012). საგარეო საქმეთა სამინისტროს კონსულტანტი (2012-2013).
სულხან ლაცაბიძე

სულხან ლაცაბიძე

"Wissol Group"-ის მარკეტინგის დირექტორი
"კაუკასუს ონლაინის" მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთბის დეპარტამენტის უფროსი (2014-2016), "საქართველოს ლატარიის კომპანიის" მარკეტინგის დირექტორი (2012-2014). "ბილაინის" B2B დეპარტამენტის უფროსი (2008-2009).
მაკა ასათიანი

მაკა ასათიანი

Unicard-ის მარკეტინგის დირექტორი
ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი. "შატო მუხრანის" სოციალური მედიის მენეჯერი (2012-2013). "იბერტეკის" მარკეტინგის და კომუნიკაციების დეპარტამენტის უფროსი (2012-2013). 2015 წლიდან ხელმძღვანელობს Unicard-ის მარკეტინგის განყოფილებას.
პროგრამის შესახებ
▸ სასწავლო კურსის უპირატესობები
5D პრინციპი
დერეგულაცია
დებიუროკრატიზაცია
დემონოპოლიზაცია
დეცენტრალიზაცია
დეკონცენტრაცია
მეთოდები
აკადემიის კურსები ბაზირებულია დინამიურ (Dynamic Learning) და პრობლემაზე ორიენტრიებულ (PBL) სასწავლო მეთოდოლოგიებზე. კურსანტები სტუმრობენ უმსხვილეს კომპანიებსა და სახელმწიფო სტრუქტურებს – პირადად ხვდებიან წარმატებულ ლიდერებს და მათგან ისმენენ ლექციებს.
პროგრამა
სასწავლო პროცესი დატვირთულია პრაქტიკული სავარჯიშოებითა და გასართობი პროგრამებით. აკადემიელები ქალაქგარეთ სტუმრობენ რანჩოს, სწავლობენ ცხენზე ჯირითს, აგემოვნებენ პრემიუმ კლასის ღვინოებს, გადიან ინსტრუქტაჟს ბოულინგში, იმართება ტურნირები ბილიარდსა და მაგიდის ჩოგბურთში.
რანჩო
▸ Georgios Ranch - ადგილი სადაც ჩატარდება გასვლითი ტრენინგები. რანჩო მდებარეობს წოდორეთში. თბილისის ცენტრიდან 15-20 წუთის გზაზე
სასწავლო ვიზიტები
▸ ორგანიზაციების ჩამონათვალი სადაც სასწავლო ვიზიტების ფარგლებში გაიმართება ლექციები
პროგრამის განრიგი
▸ სასწავლო კურსის შეხვედრების საათები, თარიღები და რაოდენობა
დეტალური განრიგი გადმოწერა
რეგისტრაცია და საფასური
▸ სასწავლო კურსის საფასური, ტრანშების რაოდენობა და რეგისტრაცია
პროგრამის სრული საფასური 798 ლარი (შესაძლებელია თანხის 2 ტრანშად დაყოფა)
პირველი ტრანშის რაოდენობა 399 ლარი
ხარჯები პროგრამის საფასურში შედის სასწავლო კურსთან დაკავშირებული ყველანაირი ხარჯები
ანგარიშსწორების ბოლო ვადა 14 მარტი 2017
საკონტაქტო პირი კონტაქტი
კურსდამთავრებულები
▸ აკადემიის კურსდამთავრებულების კომენტარები
მიმაჩნია, რომ NX-ის აკადემია დღეისათვის წამყვანია თავის სფეროში. პალტფორმა საშუალებას გვაძლევს შევხვდეთ და გავიცნოთ თავიანთ სფეროში წარმატებული ადამიანები, რომელთა გამოცდილების გაზიარებასაც დიდი მნიშვნელობა აქვს თითოეული კურსდამთავრებულისათვის.
ნათია კუტალია
NX აკადემიის კურსები გამოირჩევა სწავლების უნიკალური მეთოდით. პროგრამა ითვალისწინებს დინამიურ სწავლებას, რაც გულისხმობს ვიზიტებს მაღალი კვალიფიკაციის მქონე ადამიანების სამუშაო სივრცეებში. ამ სახის მიდგომამ საშუალება მომცა, რომ უკეთ გავცნობოდი წარმატებული ადამიანების ყველდღიურ რუტინასა და მათ თავისებურებებს.
იონა გელაძე
NX-ის აკადემია, ეს არის პლატფორმა, რომელიც ემსახურება ადამიანებში თავისუფალი აზროვნების განვითარებასა და შესაბამისად მათ მოაზროვნეებად ჩამოყალიბებას. აკადემიამ მომცა უნიკალური საშუალება, რომ გადამეფასებინა ღირებულებები და აღმომეჩინა ახალი შესაძლებლობები.
გიორგი ჩომახიძე