• შეხვედრა TBC ბანკის პრეზიდენტთან

    შეხვედრა TBC ბანკის პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი TBC ბანკის ცენტრალურ ოფისში. ლექციას ლიდერობის შესახებ უძღვებოდა სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარე მამუკა ხაზარაძე
  • შეხვედრა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტთან

    შეხვედრა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი საქართველოს ეროვნულ ბანკში. ლექციას ინოვაციური იდეების მენეჯმენტის შესახებ უძღვებოდა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტი გიორგი ქადაგიძე
  • შეხვედრა კომპანია "კოკა-კოლას" პრეზიდენტთან

    შეხვედრა კომპანია "კოკა-კოლას" პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი კომპანია "კოკა-კოლა ბოთლერზ ჯორჯიას" ცენტრალურ ოფისში. ლექციას მეწარმეობის თემაზე უძღვებოდა კომპანიის დამფუძნებელი და პრეზიდენტი თემურ ჭყონია
  • შეხვედრა მინისტრის პირველ მოადგილესთან

    შეხვედრა მინისტრის პირველ მოადგილესთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი საქართველოს გარემოსა და ბუნებრივი რესურსების დაცვის სამინისტროში. ლექციას მენეჯმენტის თანამედროვე მეთოდების შესახებ უძღვებოდა მინისტრის პირველი მოადგილე თეიმურაზ მურღულია
  • შეხვედრა Colliers International-ის დირექტორთან

    შეხვედრა Colliers International-ის დირექტორთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი მსოფლიოში ერთ-ერთი უმსხვილესი უძრავი ქონების კორპორაცია Colliers International-ის რეგიონალურ ოფისში. ლექციას მენეჯმენტის შესახებ უძღვებოდა კომპანიის დირექტორი გიორგი ქანანაშვილი
  • შეხვედრა TBC ბანკის პრეზიდენტთან

    შეხვედრა TBC ბანკის პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი TBC ბანკის ცენტრალურ ოფისში. ლექციას ლიდერობის შესახებ უძღვებოდა სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარე მამუკა ხაზარაძე
  • შეხვედრა კომპანია "კოკა-კოლას" პრეზიდენტთან

    შეხვედრა კომპანია "კოკა-კოლას" პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი კომპანია "კოკა-კოლა ბოთლერზ ჯორჯიას" ცენტრალურ ოფისში. ლექციას მეწარმეობის თემაზე უძღვებოდა კომპანიის დამფუძნებელი და პრეზიდენტი თემურ ჭყონია
  • შეხვედრა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტთან

    შეხვედრა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი საქართველოს ეროვნულ ბანკში. ლექციას ინოვაციური იდეების მენეჯმენტის შესახებ უძღვებოდა ეროვნული ბანკის პრეზიდენტი გიორგი ქადაგიძე
  • შეხვედრა მინისტრის პირველ მოადგილესთან

    შეხვედრა მინისტრის პირველ მოადგილესთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი საქართველოს გარემოსა და ბუნებრივი რესურსების დაცვის სამინისტროში. ლექციას მენეჯმენტის თანამედროვე მეთოდების შესახებ უძღვებოდა მინისტრის პირველი მოადგილე თეიმურაზ მურღულია
  • შეხვედრა კომპანია "ზარაფხანას" გენერალურ დირექტორთან

    შეხვედრა კომპანია "ზარაფხანას" გენერალურ დირექტორთან

    NX აკადემიელების ვიზიტი კომპანია "ზარაფხანაში" ლექციას მაღალტექნოლოგიური წარმოების პროცესის შესახებ უძღვებოდა კომპანიის გენერალური დირექტორი ქეთევან გოგნაძე. აკადემიელები გაეცნენ ოქროს წარმოების პროცესს
მარკეტინგის მენეჯმენტი
მარკეტოლოგების კარიერის აქსელერაციის პროგრამა
ხანგრძლივობა
4 კვირა
საათები
24 საათი
დასაწყისი
28 თებერვალი
დასასრული
22 მარტი
სამშაბათი
19:00-22:00
ხუთშაბათი
19:00-22:00
სრული საფასური
1095 ლარი (-10%, 13 თებერვლამდე)
პირველი ტრანში
545 ლარი (მეორე ნახევრის დაფარვა შესაძლებელია კურსის დასრულებისას)
პროგრამის მონაწილეები მარკეტინგის მენეჯერები. მარკეტინგის სპეციალისტები. კომერციული დირექტორები. გაყიდვების მენეჯერები. პროდუქტ მენეჯერები/კატეგორიის მენეჯერები. ბრენდ მენეჯერები. საშუალო ბიზნესის მფლობელები.
პროგრამის მიზანი კურსის მიზანია მარკეტინგის მიმართულებით აამაღლოს სტუდენტის კომპეტენციების დონე. სტუდეტნში განავითაროს ცოდნის,უნარები და დამოკიდებულებები მარკეტინგის სტრატეგიული გეგმარების კუთხით. სტუდენტს მისცეს პრაქტიკული მარკეტინგული ინსტრუმენტები შედეგების გენერირებისთვის.
პროგრამის შედეგები კურსის გავლის შემდგომ, მონაწილე ეუფლება პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს, რომლებიც აუცილებელია თანამედროვე მარკეტინგის სფეროში წარმატებისთვის. შეუძლია - მარკეტინგული და გაყიდვების გეგმის ჩამოყალიბება და მისი პრაქტიკაში იმპლემენტაცია. ესმის, განიხილავს, იყენებს და ნერგავს უახლეს ტექნოლოგიებს ბაზრის უკეთესად შესასწავლად და მასზე ზემოქმედების მოსახდენად. შეძლებს მარკეტინგული სტრატეგიული გეგმის შემუშავებას. გაეცნობა თანამედროვე მარკეტინგის სტრატეგიულ მიდგომებს. შეიძენს ევროპული სტანდარტების მიხედვით მარკეტინგულ კომპეტენციებს.
პროგრამის პრერეკვიზიტი პრერეკვიზიტი არ არის გათვალისწინებული. სასურველია ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ფლობა.
სასწავლო კურსის მოკლე შინაარსი მარკეტინგული გეგმარება. გარე ფაქტორების ანალიზი. მომხმარებლის ქცევა. შიდა ფაქტორების ანალიზი. სტრატეგიული ანალიზი. მარკეტინგული სტრატეგიები. სეგმენტაცია. პოზიციონირება. თარგეთირება. პროდუქტ პოლისი/კატეგორი მენეჯმენტი. საფასო სტრატეგია. დისტრიბუციის სტრატეგია. ინტეგრირებული კომუნიკაციები. გაყიდვებთან დაკავშირებული პერსონალის მართვა. გაყიდვეთან დაკავშირებული პროცედურები. შესყიდვები მომწოდებელთა არხი. ფინანსური მენეჯმენტი მარკეტინგში. მარკეტინგული პროცესების განსაზღვრა და მათი ოპტიმიზაცია. ბრენდინგი: ბრენდის პოზიციონირება, განვითარება, დიზაინი და იდენტობის სწორი ფორმირება. ნეირომარკეტინგი - კომპლექსური მეთოდი მყიდველის ქცევის განსასაზღვრად. Big Data, როგორც კრეატიული მარკეტინგის წყარო. ვიდეო მარკეტინგი - კლიენტებთან კომუნიკაცია შთაბეჭდილებების საუკუნეში. თანამედროვე ტექნოლოგიები, როგორც მარკეტინგის ხელსაწყოები (VR – Virtual Reality, 360° Videos, Drones, Internet of things).
პროგრამის საფეხური სასერთიფიკატო კურსი (ინგლისურენოვანი სერთიფიკატი)
პროგრამის სრული საფასური 1095 ლარი (-10%, 13 თებერვლამდე)
პირველი ტრანშის რაოდენობა 545 ლარი (შესაძლებელია 2 ტრანშად დაყოფა)
ლექტორები
▸ კურსანტები სტუმრობენ უმსხვილეს კომპანიებს, პირადად ხვდებიან წარმატებულ მარკეტოლოგებს და მათგან ისმენენ ლექციებს.
ბიძინა ქუმსიაშვილი

ბიძინა ქუმსიაშვილი

ტურისტული კომპანია "თრეველინგ ჰერითიჯ"-ის დამფუძნებელი
ნინო ეგაძე

ნინო ეგაძე

თიბისი ბანკის მარკეტინგის დირექტორი
Red Bull-ის მარკეტინგის მენეჯერი კავკასიის რეგიონში [საქართველო, სომხეთი,აზრბაიჯანი]. მანამდე მუშაობდა Philip Morris ინტერნეიშენალის საქართველოს წარმომადგენლობის ოფისს, მარკეტინგის აღმასრულებლის პოზიციაზე, ბრენდები: მალბორო, პარლამენტი, L&M, ჩესტერფილდი, მურატი.
ოთარ უნაფქოშვილი

ოთარ უნაფქოშვილი

„ნატახტარის“ მარკეტინგის მენეჯერი
კომპანია „ნატახტარი“ მარკეტინგისა და მერჩენდაიზინგის მენეჯერი, ევროპის მარკეტინგის კონფედერაციის აკრედიტაციისა და ევროპის საკვალიფიკაციო სტანდარტების (EQF) მფლობელი მარკეტინგის მენეჯმენტში. მარკეტინგის სპეციალისტი და ფინანსური მენეჯერი კომპანიებში „ეს კო ჯორჯიასა“ და „Live Branding”-ში.
ნინო ჯინჯოლავა

ნინო ჯინჯოლავა

აკრედიტირებული მარკეტინგის სპეციალისტი
მარკეტინგის მენეჯერი: არქი ჯგუფი, საერთაშორისო კორპორაცია აისიარი, გაერთიანებული ერების ორგანიზაცია. ევროპის მარკეტინგის კონფედერაციის აკრედიტაცია მარკეტინგის მენეჯმენტში.
მარიამ ღუღუნიშვილი

მარიამ ღუღუნიშვილი

საზოგადოებასთან ურთიერთობის სპეციალისტი
6 წლიანი გამოცდილება საზოგადოებასთან ურთიერთობის, მარკეტინგისა და გაყიდვების სფეროში. წამყვანი ლექტორი “ICC” საერთაშორისო სკოლაში. მარკეტინგისა და პიარის ხელმძღვანელი: Delfos, Carla Bissi, Avalon, Grappa, Oxford Medical Georgia.
ეკატერინე ბაბუნაშვილი

ეკატერინე ბაბუნაშვილი

ემოციური ინტელექტის განვითარების სპეციალისტი და ბიზნეს ტრენერი
Disc -ის ლიცენზირებული სპეციალისტი და სერტიფიცირებული მწვრთნელი. ტრენერი: GIPA, Headvice, ფორტუნა აკადემია. ბიზნეს ტრენერი (Erickson International, ICBT, ICP Centre)
გიორგი კუჭუხიძე

გიორგი კუჭუხიძე

ევროპის ბიზნეს სკოლის დამფუძნებელი
ბიზნეს ტრენერი და კონსულტანტი, მრავალ წლიანი ტოპ-მენეჯერული გამოცდილება როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო კომპანიებში.Carrefour,MaCCen Ericson,Aldagi,FB distribution,MPG. აკრედიტირებული მარკეტინგის მენეჯერი ევროპაში-(EMC)
ჟან ფრედერიკ პოლსენი

ჟან ფრედერიკ პოლსენი

საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის უფროსი მრჩეველი
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის უფროსი მრჩეველი. ISET-ის მმართველი საბჭოს ხელმძღვანელი. კომპანია frixx-ის დამფუძნებელი.
ვაკო გეგიძე

ვაკო გეგიძე

მარკეტინგისა და გაყიდვების სპეციალისტი
DIGITALMATE-ის აღმასრულებელი დირექტორი. „GPN Data Group International“-ის საერთაშორისო გაყიდვების მენეჯერი 2016-2017 წლებში. მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი ინტერნეტ-მაღაზიის „Foodpanda“-ს გაყიდვების დირექტორი (2015-2016). ბიზნეს კონსულტანტი და გაყიდვების მენჯერი - "Red Bull", "Imedi L", "ბადაგონი" და სხვა.
პროგრამის შესახებ
▸ სასწავლო კურსის უპირატესობები
5D პრინციპი
დერეგულაცია
სახელმწიფოსა და ბიზნესისთვის არაეფექტური და რუდიმენტული ფუნქციების მოცილება. მოქალაქეებისა და მომხმარებლების განთავისუფლება არასაჭირო პროცედურებისგან. ბიზნეს აქტივობებზე სახელმწიფო კონტროლის შემცირება.
დებიუროკრატიზაცია
ბიუროკრატიული პროცედურების გამარტივება. პროაქტიული სერვისების ხელშეწყობა. ბიუროკრატია უნდა იყოს განვითარების საშუალება და არა პრობლემა.
დემონოპოლიზაცია
ნებისმიერი სახის მონოპოლიების გაუქმება. კონკურენტული სფეროების განვითარება და თავისუფალი ბაზრის ხელშეწყობა. ექსკლუზივების მინიმიზაცია.
დეცენტრალიზაცია
ცენტრალური მმართველობის ორგანოდან ფუნქციების გადანაწილება ადგილობრივი მთავრობისთვის/ორგანოებისთვის. აუთსორსინგის კომპონენტის განვითარება და სახელმწიფო სერვისების კერძო სექტორზე გატანის ხელშეწყობა.
დეკონცენტრაცია
ძალაუფლების გადანაწილება. უფლებამოსილებები არ უნდა იყოს კონცენტრირებული ერთი უწყების/ორგანოს ქვეშ.
მეთოდები
აკადემიის კურსები ბაზირებულია დინამიურ (Dynamic Learning) და პრობლემაზე ორიენტრიებულ (PBL) სასწავლო მეთოდოლოგიებზე. კურსანტები სტუმრობენ უმსხვილეს კომპანიებსა და სახელმწიფო სტრუქტურებს – პირადად ხვდებიან წარმატებულ ლიდერებს და მათგან ისმენენ ლექციებს.
პროგრამა
სასწავლო პროცესი დატვირთულია პრაქტიკული სავარჯიშოებით. ევროპის მარკეტინგის კონფედერაციის სტანდარტების მიხედვით ჩატარდება ტრენინგები.
პარტნიორი ორგანიზაციები
▸ ორგანიზაციების ჩამონათვალი ვისთან თანამშრომლობითაც გაიმართება ტრენინგი
პროგრამის განრიგი
▸ სასწავლო კურსის შეხვედრების საათები, თარიღები და რაოდენობა
დეტალური განრიგი გადმოწერა
რეგისტრაცია და საფასური
▸ სასწავლო კურსის საფასური, ტრანშების რაოდენობა და რეგისტრაცია
პროგრამის სრული საფასური 1090 ლარი (-10%, 13 თებერვლამდე)
პირველი ტრანშის რაოდენობა 545 ლარი (შესაძლებელია თანხის 2 ტრანშად დაყოფა)
ხარჯები პროგრამის საფასურში შედის სასწავლო კურსთან დაკავშირებული ყველანაირი ხარჯები
ანგარიშსწორების ბოლო ვადა 24 თებერვალი 2018
საკონტაქტო პირი კონტაქტი
კურსდამთავრებულები
▸ აკადემიის კურსდამთავრებულების კომენტარები
მიმაჩნია, რომ NX-ის აკადემია დღეისათვის წამყვანია თავის სფეროში. პალტფორმა საშუალებას გვაძლევს შევხვდეთ და გავიცნოთ თავიანთ სფეროში წარმატებული ადამიანები, რომელთა გამოცდილების გაზიარებასაც დიდი მნიშვნელობა აქვს თითოეული კურსდამთავრებულისათვის.
ნათია კუტალია
NX აკადემიის კურსები გამოირჩევა სწავლების უნიკალური მეთოდით. პროგრამა ითვალისწინებს დინამიურ სწავლებას, რაც გულისხმობს ვიზიტებს მაღალი კვალიფიკაციის მქონე ადამიანების სამუშაო სივრცეებში. ამ სახის მიდგომამ საშუალება მომცა, რომ უკეთ გავცნობოდი წარმატებული ადამიანების ყველდღიურ რუტინასა და მათ თავისებურებებს.
იონა გელაძე
NX-ის აკადემია, ეს არის პლატფორმა, რომელიც ემსახურება ადამიანებში თავისუფალი აზროვნების განვითარებასა და შესაბამისად მათ მოაზროვნეებად ჩამოყალიბებას. აკადემიამ მომცა უნიკალური საშუალება, რომ გადამეფასებინა ღირებულებები და აღმომეჩინა ახალი შესაძლებლობები.
გიორგი ჩომახიძე